środa, 15 sierpnia 2012

Prolog

Drogi Pamiętniku
Wczoraj znowu mama opowiadała mi jak to się stało, że jestem u nich. Chciałabym poznać moją prawdziwą mamę. Bo wiesz, jak tylko się urodziłam to moja mama oddała mnie i teraz mam innych rodziców. Ale kocham ich strasznie mocno. Mam też brata i siostrę, podobno moja prawdziwa mama chciała, żebym miała na drugie imię Louise, no i tak się stało. Może i mam dopiero 8 lat, ale wiem, że moi rodzice kochają mnie i nie oddaliby mnie nigdy, cały czas zadaję sobie pytanie "Dlaczego?!". Może kiedyś poznam na nie odpowiedź. 

Dziewczyna przekartkowała pamiętnik i zaczęła czytać kolejny wpis.

Drogi Pamiętniku
Mam już 14 lat i nadal nie znam odpowiedzi na moje pytanie. "Dlaczego mnie oddali". Nie wiem i pewnie już się nie dowiem, ale cieszę się, że mam taką rodzinę jak teraz. Kochającą, każdy gotowy wskoczyć w ogień za drugiego jej członka. Mam teraz super chłopaka, Bartek ma 16 lat i jest świetny. No ale najważniejsze, że go kocham. Wczoraj byliśmy w kinie no i nas wyrzucili, bo byliśmy zbyt głośno.. Co to ma być!? No dobra, kończę pisać, bo zaraz idziemy na spacer. 

Dziewczyna uśmiechnęła się na samo wspomnienie tego dnia. Zamknęła pamiętnik i wpatrywała się w widoki. kochała to małe miasteczko w Polsce, a myśl że musi je opuścić ją dobijała, tu miała wszystko co kocha, rodzinę, przyjaciół, a tam. Nie wyobraża sobie tego, no ale jej kariera tego wymaga, mimo że jest na pierwszym miejscu w rankingu gwiazd musi wziąć się w garść i nagrać kolejną płytę, w ciągu trzech lat jej życie zmieniło się o 180 stopni. Teraz postanowiła, że odnajdzie biologicznych rodziców, nagra płytę i wyruszy w kolejną trasę koncertową. Nic jej nie powstrzyma.   

1 komentarz:

  1. To jest super.
    Kiedy pierwszy rozdział???
    I LOVE YOU SOU MACH.
    ^^Pati

    OdpowiedzUsuń